Як потрапити до загальноосвітньої школи на інклюзивне навчання
1. Обрати загальноосвітній навчальний заклад. Зазвичай, це школа за місцем проживання. Якщо в батьків є сумніви щодо вибору або в школи немає умов для зарахування та навчання дитини, необхідно звернутися до фахівців відділу освіти, які допоможуть адміністрації вжити заходи для створення умов для зарахування та навчання дитини з особливими потребами, або порекомендують батькам іншу найближчу до них школу де є відповідні умови.
2. Отримати висновок Дніпропетровської обласної психолого-медико-педагогічної комісії.
- На обласну комісію направляє ПМПК місцевого рівня, яка також надає свій висновок. (звертайтесь до валеоцентру район ЗШ №19 )
· Якщо батьки не згодні з висновком ПМПК місцевого рівня вони можуть звернутись до центральної ПМПК, рішення якої є остаточним.
· Якщо батьки відмовляються від отримання висновку ПМПК дитина може навчатись в обраній батьками школі на загальних засадах. У цьому випадку додаткові послуги їй не будуть надаватися, оскільки виділення державних чи місцевих коштів формально не заплановано і не підтверджено офіційними документами.
3. Подати заяву до обраної школи, вказавши форму навчання - інклюзивну (прийом заяв на вступ до школи з нового навчального року починається з 1 квітня) + висновок обласної ПМПК. Заява повинна бути обов'язково зареєстрована! - на другому екземплярі заяви, який залишається у батьків, повинні стояти дата і № реєстрації.
Якщо директор школи відмовляє у прийомі до школи, ВИМАГАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДМОВУ зі вказівкою причин відмови і звертайтеся до фахівця відділу освіти.
4. Асистент дитини. Звертаємо увагу, що в інклюзивному класі обов'язково вводиться посада асистента учителя. Разом з тим, він НЕ ВИКОНУЄ ОБОВ'ЯЗКИ АСИСТЕНТА ДИТИНИ. Асистент учителя забезпечує адаптацію навчального змісту, форм, методів навчання до індивідуальних особливостей дитини. Функції асистента дитини можуть виконувати батьки, уповноважена ними особа на громадських засадах або працівники соціальної служби.
5. Взяти участь у складанні індивідуального навчального плану та навчальної програми, індивідуальної програми розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий